Leapsa!

A fost o saptamana cam lunga, si inca nu am apucat sa termin Dune Messiah – dar chiar ma straduiesc in directia asta😉 Pana atunci insa, am primit o leapsa de la Capricornk – si o sa incerc sa rapund, desi pare cam dificil pe alocuri…

1. Ce carte ai recomanda si de ce unui dezamagit din dragoste?

High Fidelity a lui Nick Hornby, perntru ca misery loves company.

2. Ce carte ai recomanda si de ce iubitului/iubitei?

Remains of the day (sau aproape orice carte a lui Kazuo Ishiguro).

3. Ce carte ai recomanda si de ce celui mai bun prieten?

Orice carte pe care o citesc si imi place (daca e si cu/despre India – cu atat mai bine), pentru ca avem gusturi destul de similare. (Desi ultima data i’am recomandat American Gods si nu s’a bucurat de o primire prea entuziasmata😀 )

4. Ce carte ai recomanda si de ce unui copil de 10 ani?

Ceva ce am citit si eu cand aveam 10 ani – Jules Verne, Dumas, Mark Twain, Karl May (yeah, I was a sucker for cowboys & indians) etc. Daca nu, poate Harry Potter (cel putin primele 2 volume). Dar nu ma astept ca sugestiile astea sa fie primite cu mare entuziasm de destinatar😉

5. Ce carte ai recomanda și de ce unui mare aventurier/călător?

Orice de Terry Pratchett. Pentru ca am descoperit ca merge foarte bine on the road.

6. Ce carte ai recomanda si de ce unui dusman cunoscut?

Cred ca daca as avea dusmani, nu prea as sta sa le recomand carti😉

7. Ce carte ai recomanda si de ce unei persoane care nu iubeste lectura?

The Hours (Michael Cunningham) – eu am citit’o intr’o perioada in care aveam grija sa evit cat mai mult cartile, si mi’a redeschis apetitul pentru lectura.

8. Ce carte ai recomanda si de ce unuia “cu nasul pe sus”?

Lord of the Rings / Silmarillion. N’ai cum sa nu te simti mic in fata unei asemenea imaginatii.

9. Ce carte ai recomanda si de ce celui care apare primul in lista ta de bloguri?

Hmmm..intrebarea asta imi aduce aminte ca nu mi’am mai facut demult ordine in blogroll, si ar cam fi timpul. Pana una alta, primul la mine e Robert….dar chiar nu prea stiu ce sa ii recomand. Daca zic I served the king of England (a lui Bohumil Hrabal) sau Cloud Atlas (David Mitchell) sunt 100% pe dinafara?

10. Ce carte ai recomanda si de ce unuia care crede ca le-a vazut pe toate in viata?

O carte despre Holocaust. Ca sa se bucure ca nu le’a vazut cu adevarat pe toate.

Mai departe – daca au chef: Alin (caruia se pare ca ii pasez fiecare leapsa care trece pe la mine – mai ales ca in ultima vreme scrie atat rar), Robert (si asa i’am recomandat carti😀 ), Ionuca (daca tot e in vacanta…😉 ) si…Cristi.

Maine – Dune Messiah, dar acum, cred ca incerc Jericho 😉

~ by ameer on August 15, 2009.

5 Responses to “Leapsa!”

  1. […] Via Ameer. […]

  2. […] Via Cristi Via Ameer. […]

  3. Uuu, Jericho! Mi-a placut (mai ales prima serie, dar si a doua are unele calitati).

    Da, Pratchett merge excelent la drum; si e o valoare sigura – nu risti sa te plictisesti pt ca nu-ti place ce ti-ai luat de citit si prima librarie cu carti intr-o limba inteligibila e la 500 de km.

  4. aaaa, terry pratchett! cum am primit astazi deja iuresul sabiilor, deci este posibil sa-l termin pana vineri cand plec in vacanta, s-ar putea sa-mi iau cele sapte terry pratchett pe care le-am achizitionat (primele din discworld, ca nu stiam daca-mi plac…)

  5. […] Leapsa September 28, 2009 Raspund si eu intr-un final (dupa o luna si ceva) la tag-ul asta. Oh well, decat […]

Leave a Reply

 
